marți, 22 decembrie 2009

BEWARE - CRAZY CAT AHEAD!!!

Spun din start ca imi plac pisicile, chiar si asta, desi nu e a mea. E a colegei de camera a prietenei mele si a ramas la mine (cu acordul meu) pe perioada vacantei.
Are 2 luni si 1/2 si se numeste Looney (de la Loony Tunes), dar este putin spus Looney cand te gandesti la ea.
"errrrrrrrjuhhhhui" I rest my case. :D
Ea a scris mai sus...
E curioasa de nu se poate, jucausa si cred ca are macar unul din bunici caine, pentru ca musca orice prinde.
Singurele momente in care a stat cuminte au fost cand am adus-o in camera pentru ca era mediu necunoscut si imediat dupa ce mananca. Am observat ca daca vrei sa o mangai si sa se poarte ca o pisica trebuie sa o abordezi cand are burta plina.
De cand e la mine nici nu imi mai trebuie ceas desteptator dimineata. Ma trezeste ea cu coltii prin degetele de la picioare. E nebuna, cu toate ca nu ai spune asta daca ai vedea ce fata nevinovata face cateodata, mai ales cand ma aude ca tip "AUUU!!!"

3 comentarii:

  1. Dupa doua zile cu ea in casa, ma gandesc tot timpul sa imi iau o pisica.

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci asta e chipul personajului care mieuna la frate-tu in camera cand vorbeam cu el=)) Simpatica matza!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) ce tareeee!!! deja se scrie despre loony :P
    ms k ai avut grija de ea:)
    mi-e dor de tine, animal...:(

    RăspundețiȘtergere