duminică, 24 ianuarie 2010

El si ea


Restul:- Si cum v-ati intalnit?
Ea:- La un chef...
El:- La casa.
Ea:- Da... Era la casa.
Ea:- El cara boxele in casa.
El:- Ea se incrunta, asa cum face de obicei, la paharul de apa din mana dreapta.
Restul:-Si erati imbracati cu:
El:- Ea purta o fusta scurta.
Ea:- Habar n-am ce purta El.
Restul:- Freza:
El:- Ea avea breton si restul prins in spate.
Ea:- El avea o freza naspa.
Restul:- Si?
Ea:- Si ce?
Restul:- Si... V-ati mai vazut pana atunci?
Ea:- Nu.
El:- Am mai vazut-o eu de cateva ori...
Restul:- Si a venit El spre tine...
Ea:- Da. A venit El spre mine. Cu doua pahare in mana.
Restul:- Ti-a adus ceva de baut?
Ea:- Da de unde... Avea intr-o mana taria si in cealalta sucul...
El:- Doar trebuia sa sting taria cu ceva, nu?
Restul:- Si te-ai dus la ea.
El:- Am invitat-o la dans.
Ea:- I-am spus ca poate sa deranjeze pe altcineva.
El:- I-am spus ca daca nu vrea de buna voie o iau pe sus.
Ea:- I-am raspuns ca daca nu ma lasa in pace isi ia el vreo doi pumni pe sus...
Restul:- Si ce-ai facut?
El:- Am plecat...
Ea:- Da. A plecat.
El:- Am plecat. Am lasat paharele pe masa si m-am intors.
Restul: - Si ai convins-o?
El:- Am dansat. Pana la urma am dansat.
Ea:- Mda...
Restul:- Era un blues.
El:- Da.
Ea:- Mi-a spus ca vrea sa mai danseze cu mine o data, dar nu in momentul ala.
Restul:- Asa i-ai spus?
El:- Asa i-am spus.
Restul:- Si?
El:- Am chemat-o pana afara.
Ea:- I-am zis ca afara e frig.
El:- Asa mi-a zis...
Restul:- Si apoi?
Ea:- A fost o bataie...
El:- Da. A fost o bataie.
Restul:-S-a batut El cu cineva?
Ea:- Nu... Dar am iesit in curte.
Restul:- Si in curte era El.
Ea:- Da. In curte era El. Statea pe un leagan.
El:- Stateam pe leagan.
Ea:- M-a chemat sa stau langa El.
El:- Ea mi-a spus ca se rupe leaganul cu amandoi.
Ea:- Mi-a raspuns ca nu se rupe.
El :- Mi-a spus ca mai repede s-ar plimba prin gradina.
Ea:- El s-a dat jos din leagan.
El:- Mi-a spus ca nu mai are chef de chef si ca pleaca acasa...
Ea:- A spus ca ma conduce pana acasa.
El:- Mi-a raspuns ca o duce frate-su', ca si el era la chef.
Ea:- El n-a vrut sa inteleaga, asa ca am mers toti trei spre casa.
Restul:- Si te-a pupat in fata scarii?
Ea: Ce?!?!?!?!?! Dupa ce am dansat un dans si am schimbat 3 cuvinte? Nici in visele lui cele mai frumoase...
Restul:- Si atunci ce s-a intamplat?
Ea:- L-a luat frate-mio deoparte si i-a zis ceva.
El:- Spune-i. Spune-i ce mi-a zis frate-tu'.
Ea:- A spus ca la cat sunt de incapatanata si de rea mai bine o lasa balta, pentru ca asta e treaba de chinez batran...
El:- Si spune-i. Spune-i ce am zis eu...
Ea:- El a zis ca nu conteaza.
Restul:- Si pe urma ai pupat-o?
El:- Nu. Am chemat-o la cofetarie.
Ea:- I-am spus ca nu mananc dulce.
El:- I-am spus ca nici eu, dar la cofetarie au cafea buna de tot si e foarte amara. Norocul meu ca ii place cafeaua...

Un comentariu: